Technika
Škoda-120LS .r.v.1987
Motor
- Blok motoru Š Fabia 1,4 8V,vyvážená klika z odlehčenou řemenicí,kompletně upravená hlava,vačka 296/296,
výfukové svody 4-1,příčný tlumič výfuku,karburátory DELLORTO ,svíčky NGK,rozdělovač Š-105
Převodovka
- Převodovka ze Š-130 se suchými poloosami,kratší stálý převod ze Š-120, rychlostní stupně podle homolgace, tvrdý silentblok převodovky
Podvozek
- Zadní náprava ze Š-130,vyztužená podélná i šikmá ramena,pružiny Š-120 o 90%tvrdší než seriová Š-130,plynokapalinové tlumiče Kayaba,přední stavitetelné tkumiče Spax,tvrdé pružiny 220mm,stabilizátor 18mm v tvrdém uložení,vyztužená ramena,podložky pod koly předek 15mm,zadek 20mm.
Brzdy
- Zadní brzdy seriové se závodním beralovým obložením,přední chlazené kotouče Brembo,čtyřpístkové třmeny,destičky Ate
Kola
- Suchý / vlhký asfalt : Alu 13" Meteor II, pneu Toyo Proxes R888 185/60/13
- Mokrý asfalt : Alu 13" Apollo,pneu Yokohama A 539 175/60/13
- sníh : Plechové disky 13", pneu Vraník ST HPL 165/80/13
Interier
- Volant Rally s podložkou 15mm,skořepinové laminátové sedačky,6ti bodové pasy ,2kg hasicí přístroj,odpojovač autobaterie,duralový bezpečnostní rám MTX