Technika

Škoda-120LS .r.v.1987 

Motor

  • Blok motoru Š Fabia 1,4 8V,vyvážená klika z odlehčenou řemenicí,kompletně upravená hlava,vačka 296/296,

      výfukové svody 4-1,příčný tlumič výfuku,karburátory DELLORTO ,svíčky NGK,rozdělovač Š-105

Převodovka

 

  • Převodovka ze Š-130 se suchými poloosami,kratší stálý převod ze Š-120, rychlostní stupně podle homolgace, tvrdý silentblok převodovky

Podvozek

 

  • Zadní náprava ze Š-130,vyztužená podélná i šikmá ramena,pružiny Š-120 o 90%tvrdší než seriová Š-130,plynokapalinové tlumiče Kayaba,přední stavitetelné tkumiče Spax,tvrdé pružiny 220mm,stabilizátor 18mm v tvrdém uložení,vyztužená ramena,podložky pod koly předek 15mm,zadek 20mm.

Brzdy

 

  • Zadní brzdy seriové se závodním beralovým obložením,přední chlazené kotouče Brembo,čtyřpístkové třmeny,destičky Ate

Kola

 

  • Suchý / vlhký asfalt : Alu 13" Meteor II, pneu Toyo Proxes R888 185/60/13
  • Mokrý asfalt : Alu 13" Apollo,pneu Yokohama A 539 175/60/13
  • sníh : Plechové disky 13", pneu Vraník ST HPL 165/80/13

Interier

 

  • Volant Rally s podložkou 15mm,skořepinové laminátové sedačky,6ti bodové pasy ,2kg hasicí přístroj,odpojovač autobaterie,duralový bezpečnostní rám MTX